شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۰۹:۲۸:۵۲

تولید نفت از میدان برینهیلد نروژ آغاز شد
ایران دریلینگ: شرکت نفت لاندین پترولیوم سوئد از آغاز تولید نفت از میدان برینهیلد نروژ خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، لاندین پترولیوم امروز اعلام کرد که تولید از میدان نفتی برینهیلد نروژ را آغاز کرده است و پیش‌بینی می‌کند که تولید روزانه آن از ١٢ هزار بشکه فراتر رود. به گفته لاندین پترولیوم، میدان برینهیلد که تولید از آن آغاز شده، نخستین پروژه از چهار طرح توسعه میدان‌های نفت و گازی است که انتظار می‌رود این شرکت تا پایان سال ٢٠١٥ میلادی تکمیل کند.

این میدان که در نزدیکی فلات قاره انگلستان قرار دارد به تاسیسات شناور تولید و ذخیره‌سازی شرکت شل در میدان پیرس متصل است. بنابراین گزارش، لاندین پترولیوم ٩٠ درصد از امتیاز میدان برینهیلد را در اختیار دارد و ١٠ درصد دیگر متعلق به شرکت تالیسمان است. براساس برآوردها، هزینه طرح توسعه میدان برینهیلد شرکت لاندین پترولیوم ٦,٩ میلیارد کرون است که ١.٩ میلیارد کرون بیشتر از رقم پیش‌بینی شده سال گذشته و ٥٨ درصد بالاتر از انتظارات اولیه است. میدان نفتی برینهیلد در بلوک‌های ٧/٤ و ٧/٧ در بخش جنوبی دریای شمال و ١٠ کیلومتری مرز با فلات قاره انگلستان قرار دارد.


  کد خبر : 427
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :